Jedině Brno



Jmenuji se Angelo a pocházím z nejkrásnějšího města. Z Moravského Brna.

Blog jsem si zřídil nejen proto, že rád píši a mám rád internet, ale také jako možnost podělit se s rodinou a kamarády o zajímavé články, názory, fotografie, videa apod.
jedinebrno@jedinebrno.cz

Stěhování

15.07.2010 07:41

Omlouvám se za menší výpadek, způsobený mým stěhováním za Verunkou do Lelekovic. Nyní již vše míří do finiše a koncem týdne bych měl být už i online. Přidám pár prvotních postřehů. Zatím jsme rádi za zprovoznění televize :-) Lelekovice jsou krásné, moc se mi tam líbí. Již jsme stihli podniknout pár výletů po okolí (rozhledna, lelkovadlo, rybníčky) a musím říci, že si zvykám hodně rychle. Na rozdíl od Verči, které se po Brnu stýská mnohem více, což upřímně nechápu, vždyť jsme autem v Brně za pět minut. První na co jsme se vrhli po dokončení největších úprav na baráčku, bylo mé testování kvality piva ve zdejších výčepních zařízeních :-) A ono to půjde přátelé :-) Stručně řečeno, Budvar 10, Gambrinus 11...hrůza a děs, Plzeň 12 a Budvar 12 ujdou, ale asi by mě jejich ceny přivedly brzy na mizinu. Naštěstí kdo hledá najde. Na náměstí skvělé Starobrno Medium :-) Zatím nejlepší věc krom piva, je rozhodně v těchhle vedrech bazén :-) Osvěží a pár temp také zvládne. Ještě kdyby si tak na mě zvykl jejich pejsek, knírač Sam :-) Dvakrát po mně vyjel, z toho jednou poměrně úspěšně. No snad si zvykne, každopádně osobně ho hladit již nebudu a radši si od něj nechám okusovat nohy :-) Přežijte vedra ve zdraví (to přeji hlavně babičce) a opatrujte se, Rob.